lørdag 15. august 2009

Bare mamma

Nå har vi vært ute for å prøve skogen og agilitybanen. For å få litt stillhet tok jeg ikke med meg telefonen, og da jeg kom tilbake hadde jeg ikke ett, ikke to, ikke tre, ikke fire, ikke fem og heller ikke seks, men syv ubesvarte anrop fra mamma i tillegg til fire meldinger.
"Fant du IKEA? Går det bra?"
"Kan du gi et livstegn fra deg?"
"Hva er det som skjer? Hvor er du? Har det skjedd noe?"
"Kan du ringe?"

Jeg må huske å spise sunt - 5 om dagen. Ikke glemme å mate Enya. Huske at butikken er stengt i morgen. Planlegge middag. Ikke rote fordi rommet er lite. Ta vitaminer. Spørre andre hvis jeg lurer på noe. Være forsiktig. Spise sunt - 5 om dagen. Drikke masse vann. Ikke glemme Enya.

(Sånn mamma, da har jeg skrevet huskelapp til meg selv her)
:)

3 kommentarer:

  1. Hahaha. Jeg er mamma selv og kan lett sette meg inn i rollen til mamman din. Det er det vi mammaer er til skjønner du. Vi må mase litt. Det er fordi vi bryr oss. Mine sønner syns også jeg maser fælt. Ja de er vel på din alder tenker jeg. Ta det som en komplimang. Noen er veldig glad i deg. Hehe.

    SvarSlett
  2. Stakkar Lisbet nå har hun det ikke helt greit:), men jeg håper du har det helt toppers
    Veronika:)

    SvarSlett
  3. Vet hvordan du har det Veronica, var eldst selv, og var den første som forlot hjemmet lune rede, så jeg vet godt hvor masete mødre er mot den eldste

    SvarSlett