lørdag 5. september 2009

Oppdatering

Hei... Vet du hva du får hvis du tar pels, bæsj, tiss og spy og lar det stå i to måneder? En lukt som får døden til å virke som en hyggelig ting.

Denne uken har det vært mye jobbing. Jeg skjønner egentlig ikke helt hvor uka har blitt av. Tenke, tenke. Hm, jeg har funnet (eller Mari fant) en kul nettbutikk hvor du kan bestille egendesignet halsbånd og sele til boffen her. Kvaliteten er av de bedre, både på stoff og broderi. Nå blir det spleiselag fra Oslo og nytt halsbånd til Enya. Eller?

Det ser ut som om det går mot slutten for mitt n'te Bonsaitre. Helvete ta. Jeg fatter ikke at jeg ikke klarer å holde liv i et tre. Et tre! Jeg skal ta bilde av treet (som fra og med i dag bare heter AIDS-treet) og legge det ut senere. Kaktusen lever, tjohei!

Og godnyhetene ender ikke der: Tata! Vi har fått... vaskemaskin! Og vi har vann nok til å vaske klær, også. Hvor skal alle disse hyggelige nyhetene ende? Neverending tror jeg, for det er til og med vann nok til å dusje seg selv. Selvfølge sier du? Ikke her min venn.
Her er det litt sånn at dusjen tar du i nypåregnet skog, og den nederste, mest møkkete delen av buksa blir vasket når du sliter deg over myra. Når klærne er så møkkete at de ikke kan bli mere møkkete, kjennes de rene ut når du har sovet en natt uten dem. Det er faktisk begrenset hvor møkkete hår kan bli (tro det eller ei), og hvis du ikke vasker noe i likhet med alle andre, kjenner du heller ikke lukten så godt.

Det var nattens gode tips, ta vare på de du er glad i, og ha en fortreffelig helg (smilefjes).

3 kommentarer:

  1. Jeg kommer! Passer det 3. oktober?? Hilsen mamma

    SvarSlett
  2. Dette hørtes ikke bra ut.

    SvarSlett
  3. Orry har halsbånd fra Vibri, og jeg er VELDIG fornøyd med det :) Norma skal snart få derfra, eventuelt herfra: http://kifani.no/hundeutstyr/index.php :)

    SvarSlett