onsdag 23. juni 2010

Snart sommerferie!

Jeg har i skrivende stund tre dager igjen å jobbe. Så drar vi østover, over fjellene, tilbake til Oslo. Og da er det ferie! Jeg og Enya bor for tiden i pappesker, og trives egentlig ikke med det i det hele tatt. Men det er nå sånn det engang er. Litt lite trening har det desverre blitt på dyret av forskjellige grunner. Hovedårsaken ligger vel kanskje muligens nokså sannsynelig hos meg. Jeg har nemlig jobbet kveld to uker på rad, og da har jeg en tendens til å snu pittelitt på døgnet. Så vi rekker ikke trene før jobb (dessuten orker ikke Enya trene i varmen. Hun løper og gjemmer seg i gresset etter litt løping, pysa), og etter jobb blir man spist opp av små ekle kryp som flyr rundt deg og biter på de minst passende tilgjengelige stedene. Vi har dog tatt oss noen halvtimesøkter i lønsjpausen min og i gjengjeld til snaut med trening får Enya løpe rundt og herje med tjenestehundene på kvelden (så kanskje kondisen kommer smygende etterhvert?). Når vi kommer til Oslo lover jeg at det blir masse sportrening, i tillegg til LP med gjengen (å, Enya savner gjengen). Vi skal jo starte LP3 i løpet av sesongen, så vi må snart få opp farta. Apropos det, så begynner foten vår å modnes sakte men sikkert. Hun har noen dager hvor hun kan gå knallbra lenge, også er det noen dager hvor hun er helt idiot og synes fri ved fot er no' dritt og vil heller hoppesusse, løpe og tulle. Min n'te metallapport røyk for noen dager siden. Hvorfor er det ingen som lager metallapporter som tåler å bli kastet?
Og; før vi starter LP3 må jeg lære inn sitt under marsj. Har helt glemt (les: fortrengt) denne øvelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar