søndag 1. november 2009

Heeei, hva skal du kle deg ut som på Halloween da?

Heisann, jeg skal kle meg ut som poop-scooper. Og scoope poop. Hele den lange, fine, flotte, søte helga. Greit, jeg skal ikke klage. Alle må jo ta sin del, for at biznizzen skal gå rundt.
I begynnelsen tenkte jeg at dette kom til å bli en nokså trivelig helg (jeg tuller ikke). Har ikke jobbet i kennelen på en uke, så er det jo ok å komme seg tilbake. I tillegg hadde jeg fri på fredag skulle jeg egentlig hatt fri hele fredag, så helgen var i utgangspunktet veldig overkommelig. Litt før 14 på fredag, fikk jeg vite at jeg skulle ta kozevakten fra 15-22 samme dag i tillegg til helgevakten. Da ble det allsang, bongotrommer, rakettoppskytning og flammekasting i hodet mitt. Tolk det som du vil.

Og nå funker faen ikke Word heller.

2 kommentarer:

  1. Ja nå er det krig!!

    SvarSlett
  2. Jeg var Wilma, og Camilla var Fred. Emil var hjemme. Tolkingen er ferdig:)

    SvarSlett