lørdag 10. april 2010

Det e løye å sogla

Takk Jacqueline for overskrift. Jeg fant ikke på no sjæl.

Her gåre mot lysere tider, og det er helt ubeskrivelig fantastisk. Agilitytreningen har tatt seg opp for fullt etter at gradestokken har krøpet over 10 nesten hver dag. Enya er helt sykt god, og jeg stemmer fortsatt for at vi skal gå konkurranse. Jeg og Ennis, Lone og Egil, Jacq og Fly, og Kine og Frost. Foreløpig er det bare jeg og Enya som har lyst. Og Egil litt, men han er ikke helt sikker ennå.
Jeg bestilte for noen dager siden Palisades Pack, kløven fra Ruffwear (tusen takk mamma! :) ). Enya gleder seg veldig til den kommer, hun har sagt hun skal ha Frost og Egil oppi der.

Holder for tiden på med opptaket til instruktørutdannigen, etter å ha gått 7 moduler på Fjellangers hundeeierskole. Har igjen en del småting som må på plass før opptaket begynner på mandag, samtidig som jeg så vidt kjenner litt på nervene. Så om en uke er opptaket ferdig, og hører du ikke noe, trenger du ikke spørre :) Går det bra, får du det sikkert med deg.

Helgen begynner i morgen tidlig, og selvom jeg egentlig har veldig mye å gjøre står både spor, agility og lydighetstrening på planen. Det er også mulig at vi skal gå stevne 17./18. april, men det står og faller på noen ting som må avklares først. Blir det stevne, får du sikkert høre om det også :)

2 kommentarer:

  1. Masse lykke til på opptaket :0)
    Dette greier du!

    SvarSlett
  2. Hei Veronica

    Tvi tvi med opptak og det hele.

    Du er veldig flink til å skrive dine blogger, det er refleksjoner av alle slag her ser jeg. Og Enya lever et lykkelig liv, det er lett å se. Hun er verdens vakreste !

    Kunne du mailet meg post adressen din (den som du mottar papir post til). Jeg holder på å ISDS registrere Enya.

    SvarSlett