torsdag 17. desember 2009

Snart jul og snart fe...

Åh, jeg gleder meg til jul. Da skal jeg først, den 22., feire min 20. bursdag. Så skal jeg spise lefse og sylte lille julaften mens jeg ser "Grevinnen og Hovmesteren". Selvsagt etter treet er pyntet. På julaften ligger alle de store pakkene (til meg) under treet når jeg kommer opp til pådekket frokost i varmt hus. Så er det "Tre nøtter til Askepott" (som forøvrig er litt kjedelig i grunn. Hvertfall var den det på det 19. året. Men koselig likevel, så d

Neei, nå kom jeg på: Jeg skal jo jobbe, jeg. Opp klokken 8 og i seng klokken 22. På bursdagen min ønsker jeg meg litt mindre spy og bajs. Og siden det er bursdagen min: Fritt ikke å ta renna. Ellers blir det vel stort sett...
Vaske, vaske, lufte, vaske, mate, vaske, vaske, lufte, mate, klippe, vaske, vaske, vaskevaskevaskevaske. Og sånn går nu dagan.
Også skal jeg hele tiden være litt sur på de som har fått fri, og drittforbannet på andre, som tar seg fri.

Ha en drittgod jul, assface.

2 kommentarer:

  1. Enya og jeg gleder oss til 2. juledag :)
    klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Hold ut Veronica, synes du er flink jeg:)

    SvarSlett