torsdag 6. mai 2010

Treinig

Kort og godt så begynner vi å få en forståelse for midten av ruta, kontinuerlig belønning på avstanden fungerer veldig bra og metallapporten går langt fra dårlig.
Vi har jobbet mye med stå og sitt fra dekk på avstanden, og det ser ut til at det begynner å sitte. Hun skiller veldig fint på kommandoene, og jeg kan fint legge inn en stå i ti sitter på ca 2 meters avstand. Problemet mitt har alltid vært å få henne opp fra dekk, aldri ned i dekk. Det er derfor jeg har lagt fokuset som jeg har gjort nå. Dessuten må vi jobbe mer med frysing av poter på dekk fra stå, men dette blir en gang i fremtiden.

På siden av dette jobber vi med å stå på "hendene" (Tennissokken altså, ikke meg). Planen her er å shape bakbeina opp på en bok (baklengs), også bygge opp med flere bøker oppover veggen, for så å fade de. Vi blir ikke ferdig i morgen, men det er et tøft triks når vi blir det :)

1 kommentar:

  1. For det første så heter det trening på ditt morsmål :) Heier dog på enya hva gjelde å stå på henda, dette blir bare såååååååååååååå bra å vise når dere skal på premiere kveld :)

    SvarSlett