fredag 8. januar 2010

Hei hjem, hadet ferie

På søndag drar jeg og Enya hjem igjen etter to ukers velfortjent ferie (liker vi å tro selv, hvertfall). Det er ikke bare vi som har tatt ferie, den oppskrytte globale oppvarmingen har også tatt seg en pause ut fra gradestokken å dømme. Når 20 diabolske blå titter frem, blir det mye trening og turgåing. I stua.

Jeg ser frem til pakking i morgen kveld. Da skal jeg krympe fjell til et sandkorn, tonn til et gram, elefanter til en flue... ja, du skjønner tegninga. Fordi jeg var alt for snill i året som gikk, fikk jeg så mye gaver at jeg ikke aner hvordan jeg skal få sneket inn alt på flyet. Sånne som får med seg bomber og økser ombord, har kanskje noen gode tips? Trykk på "kommentarer" under og skriv inn. Du er selvsagt helt anonym :)

1 kommentar:

  1. Du må si ifra leenge før du kommer hjem neste gang, så jeg kan sette av kalenderen for hundetrening/tur/gossip :-) Klem klem

    SvarSlett