mandag 9. november 2009

Zum zum

I går fant jeg 20 kroner i en skuff, og aldri, aldri før har jeg følt meg så rik. Nå har jeg rotet de bort. Ikke har jeg penger til kjøpevann lenger, så nå drikker jeg vannet i springen mens jeg venter i spenning på hvilke konsekvenser det får. Med tanke på ting jeg ikke skal nevne her, kan jeg godt våkne med både AIDS og Hepatitt i morgen. Kult, hæ?

Kort og godt:
  • Jobbedager over: 1
  • Gjenstående jobbedager denne uken: 4
  • Trening: 1 stk melkesyre-spinning
  • Penger: 20 kr, for tiden sporløst forsvunnet
  • Savner: noe å ha på toppen av knekkebrødet + treningsvesten
  • Har for mye: fattigdom
  • Sagt mest i dag: "Næmen, har du bæsja i buret ditt du a'?"
Koz

5 kommentarer:

  1. Det er synd på deg som er fattig, du har vel ikke foreldre som fungerer normalt, dvs sender deg penger hver uke. Prøv å bytt de ut med noen nye, du finner mange på finn.no - de ligger under gammelt og brukt, sorter etter styggest - der finner du en del som stiller opp.
    Kos deg videre
    Hilsen dine "fettere"

    SvarSlett
  2. Cash is king! Den som sparer -den har

    SvarSlett
  3. Dakars snupp! Det her går ikke.. Overfører 200,- hvis du lover å gå til innkjøp av 2 kg havregryn(+vann+micro=grøt, ring hvis du får problemer;-) ) + 10 pk nudler + king size pk knekkebrød akkompagnert med 1 kg first price syltetøy..

    SvarSlett
  4. Alle har vi vært igjenom det der..

    SvarSlett