onsdag 9. september 2009

Okei

Jeg skulle egentlig lagt meg nå, men bare et pittelite innlegg har vel aldri noen dødd av?

Litt sånn på treningsfronten tenker jeg nå. Vi har lenge trent store momenter og hele øvelser (lenge? Ehm, hele tiden!). Nå har jeg bestilt meg "Lydighetstrening i teori og praksis", og tenker å systematisere treningen vår for fulle alvor nå med treningslogg og skikkelige økter! Ikke bare litt dekk her foran TV-en og en avstand på tur, men særriøsse greis. Jeg har kanskje fått pittelitt dilla på klikkertrening mens jeg har vært her, og nå holder jeg og Enya på med omvendt lokking på fellesdekken. Målet er en flat dekk uten vagleræv, og hittil har det fungert superb. Nå har vi hatt mye slurvedekk hittil, så har en liten jobb foran meg ser jeg.

Det var det jeg ville si. Nå er jeg så trøtt og surrete i hodet at god natt :)

1 kommentar:

  1. "Lydighetstrening i teori og praksis" er veldig bra! Har ikke brukt den på en stund, men tenkte å bli litt flinkere nå:) Klikkertrening er superdupert, men jeg er ikke noe flink på shaping, noe jeg gjerne skulle vært... Skal forresten gå instruktørkurs hos Din Beste Venn fra oktober og gleder meg sinnsykt! Timmy sier voff

    SvarSlett