søndag 6. september 2009

Goodwill no more

Først: AIDS-tre! Jeg vet det ser ganske bra ut her, men det er sykt. Et sykt, sykt tre.

Tror du ikke vaskemaskinen gikk til helvete? Jo. Akkurat da jeg nesten ble glad fordi jeg hadde vaskemaskin der jeg ville ha den og masse vann, funker den ikke. Den tar inn såpe og vann, klokka stopper, no more. Sentrifugeringen høres ut som en kastrering uten bedøvelse, og klærne lukter gamle sokker når de er ferdig. Det burde ringt en bjelle for lenge siden når jeg tenker meg om.

Ellers: Enya leker daglig med chæsten, Micke (og Mio henger på).


Veronica banker alle i Monopol

Veronica feirer seg selv med muffins

Enya hjelper Jaqueline på kjøkkenet
...og koser sofaen.

Dagens fine: Vi var ute i skogen klokken 10 i dag morges. Det var litt dugg i luften, og dråper på bakken. Nesten høst i vakker vestlandsskog. Fint. Finfint.

3 kommentarer:

  1. I Sofa'n?!
    Monopol må du ha lært av fatter'n
    Er du sikker på at du ikke tok den hunden (som angivelig traff katten)i vaskemaskinen?
    Fine muffins!

    Hilsen fra P

    SvarSlett
  2. Hehe, Enya på toppen og gutta svermer rundt;-)

    SvarSlett
  3. Skru av lokket nede, vri på dingsen inni til du kan ta den ut, putt handa inni hullet og dra ut sokken/trusa/lua som har havna inni pumpa og råtnet opp. Så kjører du maskinen en gang tom, evt med rensemiddel i. Fix ferdig, og maskinen skal være som ny. Skjedd med min 2-3 ganger. Vaskepose er et must fra nå av. :)

    SvarSlett