lørdag 15. august 2009

Endelig

Dette var min hybel...

Jeg synes den var litt trist, derfor engasjerte jeg hele familien med malekost og tur på verdens minste IKEA. Og... tata!



Det har blitt ganske så fint om jeg får si det selv med tanke på at jeg ikke kan kaste ut pulten og skapet. Vegger er malt, hyller er flyttet på/borte/nye, ny madrass, ny ny ny. Det er lite, men god plass til både meg og voffen :)


Utsikt fra vinduet over kennel og agilitybane.

Så ja, vi har det bra. Her regner det (suprise), men jeg tenkte vi skulle ut på en liten langtur etter middag for å sjekke om skogen er brukbar. Åja... først må jeg jo vaske opp...
Mamma?

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott hybel! Blir fint der med voffeloffa kan jeg tenke meg! :D

    SvarSlett
  2. Lykke, lykke til Veronica og Enya :)

    SvarSlett
  3. Se der ja, det ble jo riktig så koslig når du fikk pynta opp litt. Blir nok koslig så lenge du har en så fin samboer. Hehe.

    SvarSlett